close


This Boy      (Lyrics/Music:Lennon)

That boy took my love away,
He'll regret it someday,
But this boy wants you back again.

That boy isn't good for you,
Tho'he may want you too,
This boy wants you back again.

Oh, and this boy would be happy,
Just to love you, buy oh my-yi-yi,
That boy won't be happy,
Till he's seen you cry-hi-hi.

This boy wouldn't mind the pain,
Would always feel the same,
If this boy gets you back again.
This boy. This boy.



感謝,一直以來我的心情就是感謝
看完了幕後花絮採訪後我的心情還是一個感謝,
好幾度想要哭出來,但是還是很謝謝你們,
謝謝你們陪我們作了一個很美麗的夢,

謝謝你們,我真的好喜歡你們。

LUNA SEA。
RYUICHI SUGIZO INORAN J 真矢

你們永遠是我心中最棒的。


先這樣,
短時間內真的是說不出感想啊~
>__<

你們可以不要真的去hide紀念con嗎?
這樣我會爆炸的>O<  又希望又不想  嗚
arrow
arrow
    全站熱搜

    yasura 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()